2 3 Miss Joan´s køkken: Hamburgerryg med blomkålspuré 4 12 15 16 17 18 19 20 23 24

25 26 Hamburgerryg med blomkålspuré 27 28

29
Menuen idag stod på hamburgerryg jeg ville gerne have noget lidt sundt tilbehør så flødekartofler var udelukket, problemet var bare at jeg ikke lige havde fantasi til hvad vi så skulle have til.
Det skulle være let, hurtig og sundt så ind på Google elsker bare google man finder helt sikker altid noget der kan bruges og en masse andre gode opskrifter som ryger i mappen til senere brug.
En blog som jeg kan bruge lang tid hos er Klidmoster

Hamburgerryggen koges i ca. 25 min og lad de hvile i kogevandet ca. 25-30 min

Bomkålspuré
Blomkål koges til den er mør og så lige en tur i sien til afdrypning  
op i en skål og en god klat flødeost lidt godt salt og en sjat æblecidereddike 
Så en tur med stavblenderen smag evt. til med lidt ekstra salt. Hold nu op det smager sindssygt godt
kan laves ,mens man koge hamburgerryggen og så varmes op lige inden man skal spise.

Edamamebønner

Bønnerne kommes i en gryde med kogene vand, når vandet koger igen er de færdige
lad dem lige afkøle lidt, så er det rimelig let men et let tryk at få bønnerne ud,
dyrs med en god salt og lidt citron

Gulerødder
Gulerødderne skælles og skæres i små stave kommes i en gryde vand, når vandet koger skal de ca. have små 10 min




Aftens menu

Etiketter: ,

30 31 32