2 3 Miss Joan´s køkken: Sunde boller der smager 4 12 15 16 17 18 19 20 23 24

25 26 Sunde boller der smager 27 28

29
De her boller er super gode og ganske simpel at lave opskriften er fundet hos Ryd op i din krop

2 dl. Græskarkerner
2 dl. Solsikkekerner
2 dl. Sesamfrø
2 dl. Skyr ( Jeg havde lidt Creme fraiche som jeg brugte )
4 æg + 2 hvider
5-6 spsk. HUSK ( Jeg brugte FiberHusk)  
(2 spsk. FiberHusk svarer til 4 spsk. Husk. 
http://lowcarb.dk/mel-med-mere-kikser-dit-low-carb-bagvaerk/ )
4 tsk. Bagepulver
1 tsk. Salt

1 dl. Harvegryn ( synes at massen virket lidt for tynd, så kom lidt harvegryn i )
1 lille revet gulerod ( bare fordi der lå 1 i køleskabet som så lidt ensom ud, )

Blend alle kernerne groft. 
Bland dem med resten af ingredienserne og form til boller men 2 spiseskeer 
Drys med sesamfrø eller solsikkekerner. 
Bages ved 160 grader i 25-35 min.



Kylling Sandwich færdig og klar til at blive spist


boller formet og klar til at blive bagt

Efter ca. 30 min. er de færdige







                                   

Etiketter: ,

30 31 32