2 3 Miss Joan´s køkken: Kransekage til 80 års fødselsdag. 4 12 15 16 17 18 19 20 23 24

25 26 Kransekage til 80 års fødselsdag. 27 28

29
De sidste dage har jeg brug på at lave kransekage til en bekendt der bliver 80 år
stort tillykke med dagen Karen.
jeg har brugt Mette Blomsteberg´s opskrift som jeg plejer.
meningen var at det skulle have været en kransekage kurv, og hvor svært kunne det så lige være? jeg var inden og google for at finde en how to do, så jeg ligesom have lidt mål at går efter, men jeg kunne simpelhen ikke finde det, så var det jo bare at prøve sig frem, og tro mig det var ikke skide let, og enten så men at hanken til kurven knækket, så var der ikke andet for end at lægge kurven ned og så ellers fylde op med kransekage konfekt og lidt chokolade.
og alt i alt synes jeg den blev meget fin og man kan se at den er hjemmelavet.





Etiketter: , , ,

30 31 32