2 3 Miss Joan´s køkken: min første kage med fondant 4 12 15 16 17 18 19 20 23 24

25 26 min første kage med fondant 27 28

29
så fik jeg prøvet at lave en kage med fondant. 



lagkagebunde laves 2 lyse og en kakao bund

kagen smøres op men ultimate chocolate frosting opskrift fra  kagemor 

derefter fondant på købt hos specialkoebmanden og så billedet som er trykt på rispapir købt hos  kagedeko.dk
pynten er købt undtaget den fine gule rose som jeg selv har lave ud af min hjemmelavet fondant (var ikke helt sikker på at jeg kunne finde ud af at lave fondant, men det var rimelig let) 


fyldet i kagen er jordbær/rababer mousse opskriften er fra kagekonen og toblerone creme fra   Kagemor


min hjemmelavet fondant opskrift fra kagemor

lidt dårligt billede men det er altså 15 stk. skum fiduser 

skum fiduser er ved at smelte med lidt vand og olie



færdig smeltet skum fiduser klar til en god gang flormilis

mine første roser lavet af hjemmelavet fondant. ok jeg skal måske lige øve lidt mere både med kage og pynt

Etiketter: ,

30 31 32